رفتن به محتوای اصلی

کمپین «خبر خوش» راه‌اندازی شد

1402/02/27
مسئول سازمان بسیج رسانه گفت: این سازمان در راستای لبیک به مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر انتشار اخبار امیدآفرین اقدام به راه‌اندازی کمپین «خبر خوش» کرد.

به گزارش بسیج رسانه،  مرتضی کارآموزیان با اشاره به لزوم نقش‌آفرینی گسترده‌تر رسانه‌ها در مباحث فرهنگی و اجتماعی اظهار کرد: یکی از کلیدواژه‌هایی که مقام معظم رهبری در سنوات اخیر به آن تأکید دارند بحث امیدآفرینی در جامعه است.

وی بیان کرد: منویات مقام معظم در این راستا نقطه‌زنی محسوب می‌شود، چراکه دشمنان پاشیدن بذر ناامیدی در جامعه را به شدت دنبال می‌کند و سعی دارند چهره سیاهی از آینده ایران به نمایش بگذارند و یاس و ناامیدی را به ویژه به نسل جوان و نوجوان تزریق کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه تصریح کرد: در این راستا رسانه‌ها می‌توانند بهترین فعالیت‌ها را در جامعه شکل دهند و با انتشار اخبار امیدآفرین سهم مهمی را در عملی کردن خواسته رهبر معظم انقلاب داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا سازمان بسیج رسانه از امروز که روز جهانی ارتباطات است تا روز سوم خرداد که سالروز آزادسازی خرمشهر به عنوان یک خبر خوش برای ایرانیان بود، اقدام به راه‌اندازی کمپین «خبر خوش» کرده است.

کارآموزیان گفت: این کمپین با هدف گفتمان‌سازی پیرامون اخبار امیدآفرین در رسانه‌ها ایجاد شده است و سعی داریم تا وسعت انتشار این اخبار را از رسانه‌های مرجع و کشوری تا لایه‌های رسانه‌های محلی بسط و گسترش دهیم.

وی اظهار کرد: رسانه‌ها با پیوستن به کمپین «خبر خوش» به یکی از رسالت‌های ذاتی خود بیشتر از پیش خواهند پرداخت و علاوه بر امیدآفرینی در جامعه می‌توانند بخشی از فعالیت‌های ضدایرانی رسانه‌های معاند را خنثی کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه متذکر شد: بدون شک فراگیر شدن کمپین «خبر خوش» می‌تواند بخش مهمتری از مرجعیت رسانه را به رسانه‌های داخلی سوق دهد، بنابراین این کمپین از اهمیت دوچندانی برخوردار است، در این راستا از تمامی رسانه‌ها دعوت به عمل می‌آید تا به این کمپین رسانه‌ای محلق شوند.