رفتن به محتوای اصلی

پیام تسلیت سازمان بسیج رسانه در پی عروج شهادت‌گونه اسماعیل احمدی

1401/12/05
سازمان بسیج رسانه در پی عروج شهادت‌گونه مرحوم اسماعیل احمدی، مشاور وزیر ورزش و جوانان و موسس سازمان بسیج رسانه پیام تسلیتی صادر کرد.
به گزارش بسیج رسانه، سازمان بسیج رسانه در پی عروج شهادت‌گونه مرحوم اسماعیل احمدی، مشاور وزیر ورزش و جوانان و موسس سازمان بسیج رسانه پیام تسلیتی صادر کرد، در این پیام آمده است:
عروج شهادت‌گونه مرحوم اسماعیل احمدی ثلمه‌ای سنگین و خسارتی جبران‌ناپذیر بود که تمامی فعالان گروه‌های جهادی و رسانه‌ای را غمگین و متاثر کرد.
این مرد جهادی هم در حوزه رسانه به مجاهدت می‌پرداخت و در این راه خدمات بسیاری زیادی را به سرانجام رساند که تشکیل سازمان بسیج رسانه یکی از این خدمات بود و هم در فعالیت‌های شبانه جهادی و محرومیت‌زدایی ممارستی دوچندان داشت.
بسیجی واقعی و مخلصی که عاشق جهاد و خدمت بود و از بیست سال پیش با تاسیس گروه جهادی منتظران خورشید به طور مداوم و مستمر در مناطق دورافتاده و محروم حضور یافت و با خستگی‌ناپذیری هرچه در توان داشت را برای کمک و یاری به محرومان صرف کرد.
بی‌شک وی که در آخرین ساعات زندگی جهادی و با برکت خویش، آن هم در شب ولادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و پس از زیارت مزار اسطوره‌اش حاج قاسم سلیمانی به ماموریت اعزام شد و در این ماموریت به دیار باقی شتافت شهید خدمت است.
سازان بسیج رسانه این فقدان بزرگ را به جامعه جهادی، رسانه‌ای و ورزشی کشور تسلیت گفته و از درگاه خداوند منان برای خانواده گرامی‌ ایشان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نماید.