رفتن به محتوای اصلی

230 خبرنگار و فعال رسانه‌ای بسیجی افتتاحیه راهیان نور غرب را پوشش دادند

1402/02/17

رئیس سازمان بسیج رسانه گفت: حدود 230 خبرنگار و فعال رسانه‌ای بسیجی افتتاحیه راهیان نور غرب و صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز را پوشش دادند.

به گزارش خبرنگار بسیج، مرتضی کارآموزیان با اشاره به آغاز اردوهای راهیان نور غرب اظهار کرد: اردیبهشت هر سال فرصتی است که تا بخش کوژکی از ایثار و رشادت‌های بزرگمردانی را که در غرب کشور حماسه آفریدند را بازگو کنیم.

وی بیان کرد: یکی از این حماسه‌آفرینی‌ها در ارتفاعات بازی دراز رخ داد که باید توجه بیشتری به آن صورت گیرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه تصریح کرد: در این ایام نیز همزمان با آزادسازی ارتفاعات بازی دراز افتتاحیه اردوهای راهیان نوز غرب کشور هم برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: جامعه خبری کشور نیز در این ایام فرصت مغتنمی برای ابراز ارادت به ایثارگرانی که با نثار جان خود از این مرز و بوم حراست کردند پیدا می کنند.

کارآموزیان با بیان اینکه سازمان بسیج رسانه حدود ۲۳۰ خبرنگار را از سراسر کشور در قالب ۶ کاروان رسانه‌ای به مراسم افتتاحیه راهیان نور غرب و صعود سراسری ارتفاعات بازی دراز اعزام کرد، گفت: این خبرنگاران بیش از ۹۰۰ خبر را در خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و فضای مجازی منتشر کردند.

وی اظهار کرد: انتشار و انعکاس رشادت‌های رزمندگان و جوانان برومند ایران به ویژه در دوران دفاع مقدس از رسالت‌های اهالی رسانه است که باید به بهترین شیوه انجام شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه جهاد روایتگری صحيح را برای انتقال ارزش‌ها و روش های انقلاب اسلامی به نسل جوان از ضروریات جامعه امروز ما دانست و افزود: جامعه آگاه، می تواند نسبت به هجمه تبلیغاتی و شیطنت رسانه ای، مقاوم و فعال باشد.

به گزارش بسیج، بزرگداشت سالگرد عملیات بازی دراز، همه ساله در هفته دوم اردیبهشت برگزار می شود و امسال نیز در14و15 اردیبهشت در مناطق عملیاتی شهرستان سرپل ذهاب استان کرمانشاه، در حال برگزاری است.